Csináld, de szakemberrel
Válság idején nem lehet megengedni semmilyen pontatlanságot.
Új technikák
Itt az idő kipróbálni új kereskedelmi és hirdetési technikákat.
Most, vagy soha
A megfelelő online jelenlét fontossága egy válság alatt felértékelődik.
Helytelen megközelítés
Nem a takarékosság eszközeként kell gondolni a marketingre, hanem potenciális megmentőként.
Merj belevágni
Ez az időszak igen könnyedén előnyös is lehet számodra.
Kitűnni, kitűnni
Mivel nehéz időkben még fontosabb, hogy Téged válasszanak.
Pontosabb tervezés = Nagyobb siker
Ez igaz bármelyik időszakra, azonban a kiélezett versenyhelyzetben végzett kereskedelmi tevékenységekre meginkább. Pontosan ez az időszak az, amikor nem szabad megelégedni a félig elvégzett munkával. Ha szükséges, bízzuk szakemberekre a munkát. Ez egységnyi többletköltséggel járhat most, de gondoljunk csak a kiadott pénz jövőértékére...